22 Mart 2023 Çarşamba

Aloske Gang Tweeted: 9 çift nası arkadaş oldunuz siz mq hiç mi arıza...

 
Aloske Gang's avatar
Aloske Gang
@ayiogluayi0
9 çift nası arkadaş oldunuz siz mq hiç mi arıza çıkaran olmadı twitter.com/onediocom/stat…
Reply Retweet Like
Sade Vatandaş Mehmet Koyuncu's avatar
Sade Vatandaş Mehmet Koyuncu
@sadevatandasyt
Arkadaşlar bu videoyu izledikten sonra bana provakatör diyeni.............
Sade Vatandaş Mehmet Koyuncu's Video
Reply Retweet Like
schwifty godzilla's avatar
schwifty godzilla
@trulyyourstan
atamın gözleri savaş esnasında patlayan bombardımandan fırlayan taş parçası yüzünden bu halde. ama siz tarih bilmeyen bir oevladı olduğunuz için anlayamazsınız. twitter.com/kutluzafer1453…
Reply Retweet Like
Beşiktaş JK's avatar
Beşiktaş JK
@Besiktas
Başkanımızın geçen sezon dile getirdiği Türk hakemliğinde devrim niteliğindeki görüşlerine o gün sessiz kalan kulüplerin bugün aynı hakem camiası ve hakemlerden şikayetçi olmaları abesle iştigaldir. O gün sustunuz çünkü senaryolarınızı hayata geçirmenin peşindeydiniz.…
Reply Retweet Like
Con Sinov's avatar
Con Sinov
@lordsinov
Ünal Karaman, İyi Parti'den milletvekili aday adayı oldu.
Con Sinov's Photo
Reply Retweet Like
Merve Börta's avatar
Merve Börta
@mervebborta
Bugün ilk defa polikliniğe geldim hasta baktık,Annecim Babacım ben sizin toprağınızı sizin aldığınız önlüğümün cebine koydum.
Hastaların kullandığı ilaçlarda sizin ilaçlarınıza rastlıyorum gözlerim doluyor, İnsanlar anne babasını hastaneye şifa için getiriyor kıskanıyorum..
Merve Börta's Photo
Reply Retweet Like
Help  |  Privacy  |  Reset password  |  Download app
Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder