26 Mart 2023 Pazar

schwifty godzilla Tweeted: ben ve yüzyüze eğitim

 
schwifty godzilla's avatar
schwifty godzilla
@trulyyourstan
ben ve yüzyüze eğitim twitter.com/nolurbisev/sta…
Reply Retweet Like
Hatem Ben Arda's avatar
Hatem Ben Arda
@HatemBenArdaa
mercedes c 200 AMG yeryüzünün en az helal parayla alınan arabası twitter.com/biktimulaaan/s…
Reply Retweet Like
bağımlısı oldum's avatar
bağımlısı oldum
@bagimlisioldum
aşırı pozitif 🥰
bağımlısı oldum's Video
Reply Retweet Like
Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan's avatar
Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan
@ovgunaercan
Yalnızca Antakya'da 3000 den çok yapı göçtüğüne göre, göçük altında en az 48 bin kişi kalmış, bunların 40 bini sağ çıkması beklenmezken, nasıl olurda 11 ilde ölüm sayısı 50 bin kişi olur? Neden tüm göçen yapı ile ölüm sayısı verilmiyor kaygılanıyorum?
Reply Retweet Like
Solcu Gazete's avatar
Solcu Gazete
@solcugazete
Kılıçdaroğlu'nun yeni profil fotoğrafı;
Solcu Gazete's Photo
Reply Retweet Like
zIatan zlatanoğlu's avatar
zIatan zlatanoğlu
@atavratzlatan
yenge bıcır bıcır giyinip süslenmiş püslenmiş, ahraz abim de yanında tango dersine arjantin forması ile giden zekai kirişçi gibi arjantin hırkasıyla dans etmeye çalışıyor kafayı yicem ahahahakghfk twitter.com/epikmessianlar…
Reply Retweet Like
Help  |  Privacy  |  Reset password  |  Download app
Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder