25 Mart 2023 Cumartesi

Cemil KILIÇ Tweeted: Az önce evimin önünde saldırıya uğradım. Kendim...

 
Cemil KILIÇ's avatar
Cemil KILIÇ
@m_cemilkilic
Az önce evimin önünde saldırıya uğradım. Kendimi eve zor attım. Ellerinde sopalarla Allahu Ekber deyip saldırdılar.
Cemil KILIÇ's Photo
Reply Retweet Like
UĞUR IŞIK's avatar
UĞUR IŞIK
@ugurisik0
Ali Sunal Show Tw'den ayrılmış. Sen Halkın sanatçısısın. Halkın olan herşey halka geri dönecek. Mizah,sanat,bilim Türkiye'nin 2.çeyreğinde dikdanın değil,milli dönüşün değil,ADALET'in MİLLETİN olacak.👏🙏🇹🇷
UĞUR IŞIK's Photo
Reply Retweet Like
Muharrem İNCE's avatar
Muharrem İNCE
@vekilince
Bugün (25 Mart Cumartesi) saat 18.00'de, Memleket Partisi Genel Merkezi'nde basın açıklaması yapacağım.
Reply Retweet Like
ANKARA KUŞU's avatar
ANKARA KUŞU
@ankara_kusu
Dün Hatay'ın Defne ilçesinde attıkları hastanenin temeli 😁
ANKARA KUŞU's Photo
Reply Retweet Like
wanted's avatar
wanted
@yasatirim
Kizimin adini anasi koyar. Erkek cocugumun da ben. Olasi bi eski sevgili ismini engellemek adina boyle bir cozum gelistirdm twitter.com/mentalolarakk/…
Reply Retweet Like
Şahan Gökbakar's avatar
Şahan Gökbakar
@sgokbakar
Buradan oy verecek gençlere sesleniyorum. Seçimin ilk turunda oy verdiğiniz parti ittifakda degil ve barajı gecemezse, oylarınız boşa gidiyor ve en çok oy alan partiye yarıyor. Meclis çoğunlugu olmadan sistem degişemiyor. Butun dert bu. Akıllı davranın, kanmayın...
bknz: d'hondt
Reply Retweet Like
Help  |  Privacy  |  Reset password  |  Download app
Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder